Skip to main content

Vi indretter kontorer, klinikker, receptioner, lounges og kantiner - altid med fokus på akustik!


Indretning til erhverv

Har du tænkt over, hvordan dine erhvervslokaler kunne fungere endnu bedre?

Det er vores speciale ­og vores ydmyge hverdagsmål! At få trængende lokaler opgraderet til version 2.0 – bedre lyd, det rette indtryk og den optimale brug af kvm. Det skal spille for jer, så mandag morgen bliver jeres nye ynglingsdag. Det er muligvis højt sat – men fredag er taget! 

vores proces

Vejen til bedre lokaler starter her

Et møde hos jer er starten på jeres erhvervsindretning. Her får vi en god snak om, hvad der trænger til en opgradering og forbedringer.

Vi dykker ned i: Akustik, helhed og det gode arbejdsmiljø!

1. Behov

Udfordringer, ønsker og hvor behovet er placeret. Vi dykker ned i detaljerne og drøfter de store linjer for jeres indretning.

2. Opmåling

Vægge, gulve, lofter, de skæve vinkler og alle rum. Vi opmåler, så behovene kan tilpasses i jeres lokaler.

3. Idékatalog

Efter 3-7 dage præsenterer vi jer for et idékatalog med anbefalinger visualiseret i 3D samt tilbud.

Altid fokus på akustik

Vi samler på noget specielt hos Jysk Indretning. Ekkoer, rungende lyd, skingrer toner og svaret på, hvad Møller drikker.

Lokaler med dårlig lyd har masser af potentiale for god akustik, og vi tager ekkoet med, når vi går! Vores viden om akustik ryger direkte i jeres lokaler, når vi ser mulighed for version 2.0 i akustikkens tegn. Hverdagen bliver forbedret, når ørerne får ro til koncentration og vi ved, hvad vi laver. Akustik er et emne, vi ikke lader ligge stille hen ved hver en opgradering, for vi elsker emnet.

Vores indretninger bygger på gode leverandører:

leasing af møbler

Gør regnskabet lettere med leasing

Vi tilbyder leasing af møbler i samarbejde med Grenke Leasing, hvilket gør det nemt for jer at få møbler som en driftsomkostning over flere år i stedet for at skulle håndtere afskrivninger. Det betyder, at I kan undgå store engangsudgifter og samtidig får forudsigelige månedlige betalinger.

Teamet i Jysk Indretning:

Niels Peter Andersen

Direktør, Indretning & Akustik

Rådgiver om optimal indretning med særlig passion for at akustikken er i orden.

Mogens Lindal

Partner, Indretning & Akustik

Rådgiver og sælger funktionelle indretninger til private og offentlige virksomheder.

Lisbeth Engelschmidt

Intern Salg & Administration

Er vores faste omdrejningspunkt på kontoret, med ansvar for internt salg, indkøb og administration.       

Janni Svane Aalborg

Marketing Koordinator

Vores Marketing Koordinator med fokus på kommunikation, fortællinger og det visuelle udtryk.

Skranker til erhverv

Skranker er ét af vores specialer

Vi designer skranker til receptioner, lægehuse, klinikker og store virksomheder. Et velorganiseret førstehåndsindtryk giver kunder og gæster et godt møde med din virksomhed.