Indretning af reception
Skab jeres bedste førstehåndsindtryk
Du har sikkert hørt det før! Receptionen er det første, dine kunder og besøgende møder. Derfor er en gennemtænkt receptionsindretning vigtig for at skabe en indbydende atmosfære og understøtte din virksomheds identitet. Vi hjælper dig med at finde de perfekte receptionsmøbler og indretningsløsninger.
Hvorfor er jeres receptionsindretning
vigtig for alle?
Receptionens indretning har betydning for, hvordan din virksomhed opfattes. En veldesignet reception kan:
- Skabe en positiv oplevelse for besøgende
- Effektivt kommunikere, hvad dine kunder skal foretage sig
- Sikre et godt arbejdsmiljø for receptionisterne
Vi guider jer gennem hele indretningsprocessen
4 tanker kunder ofte gør sig i en reception
Kunders fokus i receptionen er ofte simple og intuitive. Jeres kunder har ved 1. besøg nogle umiddelbare spørgsmål, som I nemt kan fokusere på i jeres receptionsindretning.
1
Er jeg det rette sted?
Det første indtryk skabes af synlige tegn som et tydeligt logo, skilte og en indretning, der afspejler virksomhedens brand og kultur. En veludført receptionsindretning gør det nemt for gæsterne at orientere sig.
2
Skal jeg tjekkes ind?
En receptionsskranke bør være let tilgængelig, så gæster ikke er i tvivl om, hvor de skal henvende sig. Skærme kan også bruges til at vise informationer eller understøtte selvbetjening, hvilket gør tjek-ind-processen nem.
3
Hvor kan jeg sidde uforstyrret?
God receptionsindretning placerer receptionsmøbler i zoner, så der skabes privatliv for ventende og overblik til receptionisten.
4
Kan jeg få kaffe, imens jeg venter?
Velindrettede receptioner, der tilbyder små faciliteter som en kaffestation, kan gøre ventetiden mere behagelig og give et ekstra niveau af service.
Receptionen skal indrettes som en arbejdsplads
Receptionsindretning er også kontorindretning. Komfortable stole, der støtter kroppen korrekt, er et must for receptionisten, samtidig med hæve-sænke borde og smarte opbevaringsløsninger. Således skabes der en god arbejdsplads, som ikke skygger for kundens oplevelse.