Louis Poulsen

Louis poulsen

Louis Poulsen Lighting A/S’s mission er at designe og markedsføre unik belysning I form af produkter, som skaber atmosfære for mennesker og armaturer. Produkterne skal være udført i et funktionelt design og af høj kvalitet.

Louis Poulsen Lighting A/S’s vision er, at når der ønskes unik belysning så skal Louis Poulsen være den foretrukne partner og brand.

Louis Poulsen Lighting tilbyder i samarbejde med kunder og professionelle partnere rådgivning, planlægning og produktudvikling over det meste af verden.

Louis Poulsens belysningsfilosofi, der er sammenfattet i ordene funktion, komfort og atmosfære, og tillige med firmaets 4 kerneværdier, de 4 P’er: Partner, Passion, Performance og Pulse er det basale grundlag for både det interne og eksterne samarbejde. Igennem årene har det vist sig at være en kernekompetence for Louis Poulsen, ikke blot at optræde som en leverandør, men også som partner i utallige projekter over hele verden. Den fælles succes er en af årsagerne til den nuværende position i markedet.

Louis Poulsen Lighting er repræsenteret i datterselskaber, distributionskontorer og agenter over hele verden. Mest betydningsfulde salgsområder er Skandinavien, Europa, Japan og USA.

Louis Poulsen beskæftiger ca. 300 personer og omsætter årligt for ca 500 mio. DKK.